Modül 6: Gelişmiş Animasyonlar

İnternet Programcılığı
  1. MATEMATİK İŞLEMLERİ
    • Matematik Sınıfları
    • Math Sınıfının Sabitleri
      • Euler Sabiti (E)
      • LN10
      • LN2
      • LOG10E
      • LOG2E
      • PI
      • SQRT1_2
      • SQRT2
    • Matematik Sınıfının Metotları
      • ABS( )
      • ACOS( )
      • ASIN( )
      • ATAN( )
      • CEIL( )
      • COS( )
      • EXP( )
      • FLOOR( )
      • LOG( )
      • MAX( )
      • MIN( )
      • POW( )
      • ROUND( )
      • SQRT( )
      • RANDOM( )
  1. METİNLER
    • Metin Alanları
    • Metin Alanları Oluşturma ve Sahneye Ekleme
    • Metin Alanlarını Biçimlendirme
    • HTML Metinleri Görüntüleme
    • Harici Metinleri Görüntüleme

 

  1. DİZİLER
    • Dizi
    • Dizi Tanımlama
    • Diziler Üzerinde İşlemler

 

  1. KODLAMA İLE GRAFİK OLUŞTURMA
    • Düz Çizgiler Çizme
    • Çizgilerle Şekiller Oluşturma
    • Şeklin Başlangıç Noktasını Değiştirme
    • Eğik Çizgiler Çizme
    • Birden Fazla Şekil Oluşturma
    • Hazır Geometrik Şekiller Oluşturma
    • Filtreler
  2. ÇOKLU ORTAM İŞLEMLERİ
    • Harici Resimleri ve Animasyonları Yükleme
    • Harici Sesleri yükleme
    • Ön Yükleme (PreLoading) Oluşturma
    • Sesleri Kontrol Etme
    • Video Dosyalarını Yükleme
    • Video Oynatımını Kontrol Etme
  3. GELİŞMİŞ ETKİLEŞİM
    • Sürükle-Bırak
    • Çarpışmalar
    • Nesneleri Sahne Üzerinde Rastgele Yerleştirme
    • Nesneleri Sahne Üzerinde düzenli Yerleştirme

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir